Wednesday, April 9, 2008

8 comments:

roslisalem said...

cukup LAH, sedar LAH ..

beri LAH peluang untuk diri sendiri, kaum keluarga dan seluruh rakyat Malaysia Hidup Aman tanpa momokan dan tipudaya UMNO-BN ..

Teguh LAH berdiri bersama Islam. Tinggalkan LAH UMNO, mari bersama PAS

SYAHAMIN said...

Ko TAKNAK jadi NAIB KETUA PEMUDA UMNO ke? aku harap jawatan tersebut DIPERTANDINGKAN!!!

-HAPUSKAN KJ.

Anonymous said...

tak hensem laa gambar nihh!

tok selampit said...

gambar sape yg tak hencem kj atau azman

tok selampit said...

kita pastikan kj tak do lai dlm umno selamonya

tok selampit said...

pak la la la lah............
bila u nak berhenti
pak la la la lah..........
kj pastikan menangis

saudara azman teruskan perjuangan
tak do lobih eh budak kj tu
dio pun comeh yo skrg takut babah eh lotak jewatan,walau pun denkek seberang laut tapi info den tau gak
kengkawan den kek sini semua tabik spring kek kau menantu pak lah kau singkirkan,bukan kojo kocik ni.dont wori budak inguih meleleh ni kan pandai mana pun........

mentol said...

aku ada cadangan man , kalau kau nak dengar lah.....
1)ko tukar ajo lambang umno kek blog kau ni buh lambang DAP ko PAs KO atau PKR tak pun o buek parti sendiri, lambang kobau pendek

raksasaBN said...

man...ko x dapek pojek ajo dah mulo nak buruk kan orang lain, ko masuk UMNO sobab yah lah ..tahun ni ko tahu lah nasib ko....ilanglah semoa jawatn ko dan ko jadi bloggers ajo lah. ko yg sabotaj pru12 ari tuh kan , ko sokong cik gu bard, hampeh